    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wakacyjnie i audiofilsko :p
    Date: Tue, 9 Jul 2013 02:11:22 +0200

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:51db2804$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...
    > W tych taniutkich prawie-słuchawkach czasem "gorący" i masowy się nie
    > różnią, przekrój 0xnic a i polutować się tego cholerstwa nie daje

    Aż chyba kupię do zabawy, bo jak mi się trafia coś z tanich słuchawideł, to
    kabelki są często kolorowe dzięki emalii, której wystarczy dotyk lutu i
    topnik, żeby lutowanie przebiegło pomyślnie... oczywiście wszystko z użyciem
    lutownicy... mam taką za dychę kupioną w WGE przy GUS-ie, mocno grzeje, może
    dlatego? Prawdą jest jednakże, że parę bladzi zwykle puszczam przy takiej
    okazji. Do swoich słuchawek Philips (SHP1900), co kiedyś tak narzekałem, że
    kabel jest syf (i to totalny), kupiłem (sklep na Wiktorskiej, Warszawa) 3
    metry przewodu mikrofonowego, zdążyłem już krzesłem rozwalić zewnętrzną
    izolację, a nic się nie przerwało i gra gites. Oczywiście, uszkodzenie
    zabezpieczyłem. Więcej do szczęścia mi nie trzeba.