    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: UFO nad Gocławiem? :) (Raczej OT, ale chyba nie do końca)
    Date: Mon, 18 Nov 2013 12:12:57 +0000 (UTC)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > no i proszę - wystarczy przypadkowych ludzi zapytać, i mamy 2 relacje
    > zdecydowanie podpadające pod ufo. Twoja i PiteR'a.

    Dochodzi moja. Okolice roku 2000, może 2001. Wieczór, Karwia nad Bałtykiem.
    Coś latało od drzewa do drzewa, widziały to poza mną trzy osoby, czwarta
    widziała też jakieś światła, które rozbłysnęły na budynku. Robiłem zdjęcia
    aparatem (analogowym, na kliszę), ale klisza w ogóle się nie naświetliła.
    Na CB nie było wtedy żadnych zakłóceń. Następnego dnia podawali, że niedaleko
    znaleziono kręgi zbożowe.

    Jestem sceptycznie nastawiony do takich rzeczy, ale nie potrafię tego
    wyjaśnić, więc było to UFO (unidentified, flying)...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/