eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić › Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
  • Data: 2016-12-01 15:49:57
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    net...
    Dnia Wed, 30 Nov 2016 15:27:22 +0100, Trybun napisał(a):

    >No tu masz takiego asa.
    >https://www.youtube.com/watch?v=sgRTFa4OOhI

    >Najprawdopodobniej właśnie na letnich oponach - póki jechał po
    >czarnym to
    >wszystko było spoko, jak tylko opona zobaczyła śnieg to się okazało
    >że
    >pozostał ruch jednostajny prostoliniowy.
    >Gdyby miał zimówki to jestem przekonany że by wydało.

    Ten piewszy z kadru, co cofa ... stawiam, ze tez nie docenil warunkow
    i za szybko jechal i za pozno hamowal.

    Wiec mamy juz dwoch ... a w Olsztynie to ludzie nie przyzwyczajeni do
    dlugiej zimy i koniecznosci zimowek ?

    A z drugiej strony - jakby bylo nadzwyczajnie slisko, to chyba by bylo
    wiecej rozbitych aut :-)

    Ale moze on jechal 40 ?

    J.