eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robićRe: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
  • Data: 2016-12-02 17:05:03
    Temat: Re: Tylko 2 opony zimowe + 2 letnie - sytuacja awaryjna - co robić
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Masterem? Pewnie nie, tam jest ograniczenie do 40 i wg mnie słusznie. Ale w
    normalnych warunkach tył by mnie nie wyprzedzał, a przy komplecie zimowych opon, była
    szansa na normalne przejechanie łuku.
    Dla znających Łódź, chodzi o zakręt na Włókniarzy przed Zgierską. Miałem pełną
    świadomość, jak może zachować się tył auta, więc jechałem wolniej niż zwykle.