  • Data: 2013-03-14 11:04:34
    Temat: Re: Trzeba się postarać...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Koval" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
> [...]

    Brzmi rozsadnie.
    Aczkolwiek ... jeszcze przed momentem zrownania kierowca wyprzedzajacy
    zyskuje widocznosc na cale przejscie, i widzi pieszych wkraczajacych
    na sasiednie pasy. W tym momencie wyprzedzanie nie jest bardziej
    ryzykowne od samotnego przejazdu ulica.

    >Wolałbym wersję oficjalną, której będą się trzymali ci, co mandatem
    >będą chcieli mnie ukarać.:)

    Ja tez :-)

    >Ja podejrzewam, że ma w tym coś wspólnego znak A-16.

    Byloby swietnie ... ale on nie jest obowiazkowy.
    No i powiedzmy ze moze go jakis wyprzedzany tir skutecznie zaslonic.

    J.