  • Data: 2010-12-04 22:56:39
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9E44899B67097elektronik@localhost.net...

    > Mamy porównanie, ten od Passata B4 nie dba o niego ale passat wciąż
    > jeździ

    No, no ....
    Ja dla odmiany mam sąsiada, który przy Passacie spędzał całe popołudnia
    non-stop coś naprawiając. Po 3 latach męczarni w końcu udało mu się pozbyć
    strupa.

    > Gość
    > jest uparty i z niewiadomych powodów nie chce zmienić samochodu na
    > jakieś inne kombi np Ford Escort No ale nie obgadujmy ludzi ;)

    Widocznie wie, że opowiadasz pierdoły :)
    Kolego polecając mu Forda Escorta chcesz aby "wlazł z deszczu pod rynnę" :D

    > Po za tym mamy już dość wysłuchiwania problemów związanych z
    > użytkowaniem gazu. Jeśli ktoś zyskuje na cenie zakupu gazu to
    > powinien w zamian mieć ustawowy zakaz płakania po kątach.

    Od których użytkowników ?
    Ja Ci napisałem przecież, że nie miałem problemów z gazem choć przejeździłem
    na gazie sporo kilometrów.
    Mówią, że po 80 tys. km należy bezwarunkowo wymienić parownik. Ostatnio
    użytkowanym samochodem z LPG zrobiłem prawie 200 i nie wymieniłem. Wśród
    znajomych i rodziny większość także jeździ na gazie. Znam conajmniej
    kilkadziesiąt osób, które mają samochody na gaz. Oni także nie mają
    problemów.
    Skąd zatem masz takie wspaniałe rewelacje na temat gazu i to tak odmienne od
    doświadczeń większości ?
    Ja Ci powiem skąd je masz: z własnej fantazji, kolego z fantazji.
    Ja bynajmniej wiem jedno, że każde moje auto benzynowe będzie jeździło na
    LPG i tacy fantaści jak Ty nie zmienią mojego przekonania, bo je zdobyłem
    użytkując samochody z gazem, a nie tak jak Ty z zasłyszanych i ubarwionych
    opowiastek, że ktoś tam, gdzieś tam.