  • Data: 2010-12-04 23:02:23
    Temat: Re: Tanie auto w eksploatacji cd... duże Daewoo :)
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:idcvi4$84m$1@inews.gazeta.pl...

    > ROTFL. Znam dwie osoby, które dały sie ponieść magii naziwagena i kupiły
    > używki po "dokładnym" oglądaniu etc. Pod względem awaryjności i ciągłych
    > napraw jedynym gorszym samochodem jaki znam był ford escort 1.8 TD
    > Błyskawicznie wymeldowali się tych wynalazków wydając naprawde dużo tylko
    > po to żeby te złomy jako tako jeździły. Kupno _używanego_ passata to
    > proszenie się o kłopoty. W tym kraju może 1 na 100 nadaje się do
    > czegokolwiek a reszta to trupy.

    Dokładnie.
    A to wszystko dlatego, ze w polskim społeczeństwie tkwi durne przekonanie,
    że "niemieckie to bezawaryjne i nic się przy nich nie robi tylko leje paliwo
    i jeździ".
    Tak więc leją paliwo i jeżdżą, aż się rozsypie, a wtedy sprzedają z hasłem:
    "panie to jest tak niezawodne auto, że tylko lałem paliwo i jeździłem". To
    też nie dziwota, że kolejny właściciel "pluje sobie w brodę".
    Sam zjeździłem masę komisów i giełd za VW. To co miałem okazję widzieć to
    szmelc, którym bez generalnego remontu nie dało się jeździć.