  • Data: 2013-01-16 20:27:27
    Temat: Re: Takie tam jazdy po śniegu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 20:01:42 +0100, scobowski napisał(a):

    > A po co do rowu? Tam było trzeba dalej jechać :)
    >
    > Przy każdym filmie zastanawiam się, co Ci tam Panie Tomaszu łomocze na
    > wertepach? Kamerka tak rejestruje "dobijanie" zawieszenia, czy w
    > bagażniku w rajdówce lata niezamocowany zapas..?

    To co tak łomocze to wydech - w Civicu nie ma tunelu środkowego gdzie
    mógłby się schować i tak to się dzieje po ostrzejszej jeździe, bo ciągle
    się nim wali, osłony termiczne się wyginają i zaczynają brzęczeć i tłuc
    przy takich nierównościach.
    Też nie bardzo jest jak go dobrze umocować - niby na każde mocowanie mam
    założone po 2 gumy (normalnie jest jedna), ale i tak się to urywa.

    Tyle że nagranie z kamery jest trochę zafałszowane i nie oddaje wrażeń
    słuchowych ze środka - w rzeczywistości dużo głośniej słychać silnik i
    tłukące o niewygłuszone nadkola i podwozie to co wyrzuciły opony.