  • 1. Data: 2013-01-16 19:32:27
    Temat: Takie tam jazdy po śniegu
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    w prawo, w lewo i do rowu :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=3gBwctH9mBg

  • 2. Data: 2013-01-16 20:01:42
    Temat: Re: Takie tam jazdy po śniegu
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 19:32, Tomasz Pyra pisze:
    > w prawo, w lewo i do rowu :-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=3gBwctH9mBg

    A po co do rowu? Tam było trzeba dalej jechać :)

    Przy każdym filmie zastanawiam się, co Ci tam Panie Tomaszu łomocze na
    wertepach? Kamerka tak rejestruje "dobijanie" zawieszenia, czy w
    bagażniku w rajdówce lata niezamocowany zapas..?

  • 3. Data: 2013-01-16 20:27:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 20:01:42 +0100, scobowski napisał(a):

> [...]
    > wertepach? Kamerka tak rejestruje "dobijanie" zawieszenia, czy w
    > bagażniku w rajdówce lata niezamocowany zapas..?

    To co tak łomocze to wydech - w Civicu nie ma tunelu środkowego gdzie
    mógłby się schować i tak to się dzieje po ostrzejszej jeździe, bo ciągle
    się nim wali, osłony termiczne się wyginają i zaczynają brzęczeć i tłuc
    przy takich nierównościach.
    Też nie bardzo jest jak go dobrze umocować - niby na każde mocowanie mam
    założone po 2 gumy (normalnie jest jedna), ale i tak się to urywa.

    Tyle że nagranie z kamery jest trochę zafałszowane i nie oddaje wrażeń
    słuchowych ze środka - w rzeczywistości dużo głośniej słychać silnik i
    tłukące o niewygłuszone nadkola i podwozie to co wyrzuciły opony.

  • 4. Data: 2013-01-16 21:21:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 21:08:40 +0100, jerzu napisał(a):

    > Na szczęście miękko :)

    Udało się szczęśliwie, bo kolega tuż obok w tym samym rowie zostawił koło
    ze zwrotnicą bo akurat trafił na coś twardego.

  • 5. Data: 2013-01-17 09:58:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-16 21:21, Tomasz Pyra pisze:

    > Udało się szczęśliwie, bo kolega tuż obok w tym samym rowie zostawił koło
    > ze zwrotnicą bo akurat trafił na coś twardego.

    I to koło kolegi zamortyzowało uderzenie?

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-01-17 20:00:54
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 20:27, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > słuchowych ze środka - w rzeczywistości dużo głośniej słychać silnik i
    > tłukące o niewygłuszone nadkola i podwozie to co wyrzuciły opony.

    I wyłazi moje ograniczone myślenie ;) Nawet nie pomyślałem o tym, że
    osobówka może mieć płaską podłogę (15 lat w quattro) - i wydech wisi
    cały pod autem :)
    A swoją: do takich zabaw - bardzo polecam czteronapędówkę jakąś
    (najlepiej z torsenem.. albo dwoma :) ) - szybciej wychodzi się z zakrętu.

  • 7. Data: 2013-01-17 22:27:32
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    scobowski <s...@i...pl> napisał(a)
    > A swoją: do takich zabaw - bardzo polecam czteronapędówkę jakąś
    > (najlepiej z torsenem.. albo dwoma :) ) - szybciej wychodzi się z zakrętu.

    Ale w rajdach to jest juz inna klasa/kategoria, czy jak to się tam
    nazywa oraz (teraz trochę gdybam) budowa rajdówki typu Evo/Impreza jest
    ze 2-3x droższa niż z CTRa.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2013-01-17 22:37:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 21:27:32 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

    > scobowski <s...@i...pl> napisał(a)
    >>

    > Ale w rajdach to jest juz inna klasa/kategoria, czy jak to się tam
    > nazywa oraz (teraz trochę gdybam) budowa rajdówki typu Evo/Impreza jest
    > ze 2-3x droższa niż z CTRa.

    Aż tak wiele droższa nie jest, ale masz rację że na pewno drożej.
    Jeszcze zależy co się buduje - o ile europejska N-grupa w Civicu jest
    jeszcze w miarę tania, to na A-grupę można wydać już naprawdę sporo
    pieniędzy.

    Do tego właśnie względy regulaminowe - w RPP (gdzie prędzej czy później
    chciałbym wylądować), samochody turbo 4x4 są obwarowane dodatkowymi
    ograniczeniami (zwężka do około 240KM) i jeździ się po prostu ośkami.

  • 9. Data: 2013-01-18 07:48:12
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2013-01-16 19:32, Tomasz Pyra pisze:
    > w prawo, w lewo i do rowu :-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=3gBwctH9mBg

    To się nie liczy - nie było polskiego "kur...." na końcu! :-)
    T.