  • Data: 2017-11-17 13:39:38
    Temat: Re: Stwierdzenie cofnięcia licznika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Mój ojciec sprzedawał swego czasu 19-letniego malucha, który miał na
    >liczniku 64 tys. km. Tata miał wszędzie blisko (do pracy, na
    >działkę), urlopy spędzał w ogródku, nie interesowały go wyjazdy. Auto
    >było garażowane i w zasadzie tylko stało - raz w roku jeżdżone na
    >stację na przegląd do DR... :-)

    U mojego bylo podobnie - do pracy blisko, do sklepu blisko - tyle co
    do rodziny na swieta.
    No I pare lat na kartkach :-)
    Przeszedl na emeryture, to sie przebiegig zwiekszyl :-)

    Znam podobny przypadek z Niemiec - 10 lat i 50 tys km.
    Male miasteczko, do sklepu blisko, do pracy rowerem, w dalsze trasy z
    mezem jego autem.
    No I poszlo na zlom ... 2500 euro zaden Polak by nie dal :-)

    J.