  • Data: 2017-11-19 20:14:07
    Temat: Re: Stwierdzenie cofnięcia licznika
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2017 o 07:09, Adam J pisze:

    > U mnie w rodzinie jest corsa z 91 roku od nowości w jednych rękach...obecny
    > przebieg 39 tys km. Kto uwierzy? Jeździ nim mój 99 letni dziadek :)

    no właśnie kupując od pierwszego właściciela łatwiej uwierzyć
    pytanie tylko czy warto kupić taki samochód...

    ja jak kupowałem 3-latka (diesel kosztujący jako nowy ponad 70.000), to
    te od pierwszego właściciela miały 120-150.000km, od firm 150-200.000km.
    Za to te od drugiego właściciela i ściągnięte z Niemiec - poniżej
    100.000km...
    Oczywiście były od tego wyjątki, ale mi nie zależało na najniższym przebiegu

    Łukasz