    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Strefa zamieszkania - absurd.
    Date: Wed, 24 Mar 2010 11:53:17 +0100

    Rabbit McCroolick pisze:
    (...)
    > Gdzie uczyłeś się erystyki kierowco o "dłuższym stażu ode mnie"? To był
    > WUML?

    A co to ma do rzeczy?

    > Widać wiek ci nie służy w rozumieniu tekstu pisanego. Nigdzie nie napisałem,
    > że mandat dostałem.

    LOL, nie napisałeś również, że zostałeś pouczony, a z tekstu jasno
    wynika, ze Policja stoi i łapie by poprawić budżet. Ba, wręcz całość
    ma negatywny wydźwięk, tymczasem nagle się okazuje, ze sytuacja wygląda
    odmiennie.

    > Ale równie dobrze mogłem zostać ukarany mandatem. Na szczęscie nie trafiłem
    > na takich ograniczonych formalistów jak Ty.

    LOL - widzę, że nie tylko "rutyna nie każe Ci zwracać uwaga na bzdurne
    kwadratowe tabliczki", ale też nerwowy jesteś :)

    > Zobaczymy co merytorycznego powiesz jak jutro wrzucę fotke.

    Pewnie to samo co wcześniej.

    > Zarzucasz mi kłamstwo. Na jakiej podstawie?
    > Że rzeczywistość była inna niż Twoje wyobrażenie?

    Nie - jak sam pokazałeś, cześć rzeczy przemilczałeś, dzięki czemu
    przekaz był bardziej dramatyczny. Gdybyś powiedział całą prawdę
    (nawet bardzo subiektywną) to pewnie by to inaczej brzmiało.