    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Date: Sat, 8 May 2010 12:21:13 +0200

    On 2010-05-07 20:03:28 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> said:

> [...]

    1. tnij cytaty z głową.
    Nieoprawdą jest, to wszytko poniżej sam napisałeś:

> [...]
    arch=Szukaj>

    > Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede
    > wszystkim, jakość.
    > Nie wiem czy istnieje coś w rodzaju rankingu stacji benzynowych biorącego
    > pod uwagę także jakość.
    >
    > Pozdrawiam

    Więc raz jeszcze, ale poprawnie:

    On 2010-05-07 20:03:28 +0200, "Kierowca" <a...@m...pl> said:

    > Ale liczy się nie tylko cena. Ważna jest także, a może przede
    > wszystkim, jakość.

    1. zacytuj rzekome moje stwierdzenie, że się nie liczy. ;>>>
    2. przeczytaj treść tego, na co odpisujesz. Specjalnie dla ciebie
    powtórzę najważniejsze fragmenty:

    Ja widzę tu pytanie o cenę i jakość.
    Ty widzisz tylko coś, co mi trudno sobie wyobrazić, ale celowo pomijasz
    fragment o jakości.
    Troll?

    3. do autora wypowiedzi, że cena jest dobra i jakość jest dobra,
    skierowałem prośbę, by podał czasm na wskaznej przez mnie stronie cenę
    paliw z tej stacji.
    Ty zobaczyłeś tam coś - nie mam pojęcia co - ale ponownie celowo
    pominąłęś fakty i zacząłeś tollować.

    Nie traktuj tego, co napisałem jako groźby czy czegoś tam - ja nie mam
    najmniejszych oporów przed filtrowaniem idiotow i ludzi piszących jak
    idioci.
    Czasem tylko muszę się upewnić.

    A co do rankingu jakośći paliw na stacjach:
    czego szukasz.. tfu! czego chcesz, byśmy poszukali za ciebie?
    Wyników badań paliwa, czy opinii ludzi, którym i tak nie wierzysz?

    --
    Bydlę