  • Data: 2010-05-08 22:07:37
    Temat: Re: Stacje benzynowe w Warszawie
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 May 2010 14:29:58 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Na jednej stronie widzę ceny na dzień dobry i to po bożemu. (czarno nia
    > białym ;-))

    Na tym linku co podałem też .............

    > Na drugiej - widzę, że muszę szukać gdy znajdę, muszę się rejestrować,
    > inaczej widzę fałszywe wyniki.
    > Być może to, co proponujesz jest lepsze.
    > Ale do szybkiego sprawdzenia ceny z pewnością nie.

    Jest lepsze gdyż najpierw to pierwsze znalazłem ale aktualizacji mniej.

    W tym drugim po rejestracji masz coś takiego jak "moje stacje" i potem na
    jednej stronie masz WSZYSTKIE stacje które dodałeś do ulubionych....

    Tu masz przykłady:
    http://img219.imageshack.us/g/stacje1.png/

    W drugim szczegóły stacji (omawiane Auchan Górczewska) - poniżej są
    historie każdego z paliw, potem jeszcze mapa gdzie jest stacja a jeszcze
    niżej komentarze userów (nie mieści się na screenshocie).

    > No tak, ale wolę tankowanie traktowć jako osobną czynność.
    > I po prostu, bedąc w okolicy zatankować taniej - w granicach rozsądku.

    Ja też - generalnie często tankuję na Tesco gdy wiem że Auchan zawalone -
    różnica mała a zazwyczaj bez kolejek (bądź tankuje późno gdy Auchan już
    zamknięte)

    Raz skorzystałem z 5gr taniej bo akurat miałem jakiś paragon na >100zł i
    kupon dostałem...

    > A to dobra informacja - nie lubię tankować inaczej, niż rano lub wieczorem. :-)

    Na Auchan rano nie ma kolejek więc często tankuję rano przed praca :)
    Chyba najgorzej jest w weekend i po południu jak ludzie po pracy się
    tankują....