  • Data: 2019-11-17 09:15:24
    Temat: Re: Stacja ładowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2019 o 08:26, heby pisze:

    > Zgadza się, jeszcze trzeba by wiedzieć jaką moc miał boiler.

    Jeśli zwykła wtyczką podłączany to pewnie 3,5kW. Tak czy inaczej
    podłączenia czegoś co bierze dużo prądu pod takie "gniadka" czy to z
    biedry czy aliexpress to proszenie się o kłopoty - nieważne co mają
    napisane na "metce", potem cały ten prad idzie przez ścieżkę na płytce
    drukowanej, co wcześniej czy póżniej spowoduje, że przestanie działać,
    czasem przy akompaniamencie efektów cieplno dymowych. Więc ktokolwiek
    pytał - nie rób tego.

    --
    Shrek