  • Data: 2019-11-17 10:12:19
    Temat: Re: Stacja ładowania
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/11/2019 10:01, Shrek wrote:
    > Powinno byc ok. Z tym że nie wiem dalej po co wyłączać tą ładowarkę.

    To jest róznie, przykładowo czytałem o wypadku kiedy właściciel
    mieszkania pociągnął sobie kabelek do garażu podziemnego. Aby inni mu
    nie kradli prądu może to wyłączyć z domu.

    U znajomego zaś, poczas budowy domu do pradu budowlanego podpiął się
    kreatywny sąsiad z betorniarką.

    Róznie może być jak gniazdko z elewacji wystaje ...

    > tylko zwykłego sonoffa - powinien być nawet taki na szynę.

    sonoff basic ma za kilka zł mocowanie do szyny.