  • Data: 2019-11-17 13:28:52
    Temat: Re: Stacja ładowania
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-16 o 23:12, heby pisze:

    > Pilot zapewnia "zdalność" w promieniu kilkudziesięciu metrów.

    > sonoff:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/sonoff-basic-przelacznik-w
    ifi-sterowanie-przez-tel-7937931729

    Mam to - używam jako wyłącznika światła na tarasie. Wadą tego urządzenia
    jest to, że jak coś się zadzieje z telefonem/siecią to trzeba toto
    resetować ręcznie. Zatem przy montażu zalecam umieszczenie tego
    ustrojstwa w łatwodostępny, żeby mieć dostęp do resetu.
    No i proszę uważać na amperaż...
    T.

    Ps. Można to sterować z pilota beż żadnego wifi - forma zdecydowanie
    wygodniejsza. Ja mam wspólnego pilota do bramy i do świateł sterowanych
    właśnie tym urządzeniem.