  • Data: 2011-10-28 20:10:27
    Temat: Re: Stabilizator 3,3V do akumulatorka Li-ion
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello AlexY,

    [...]
    > Któryś z nich jest nadal produkowany?

    satio, aczkolwiek chyba już wychodzi

    podałem z pamięci te które robimy, są i inne

    http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephone
    s?cc=pl&lc=pl#features=xenonflash&sort=ranking

    pozostali producenci również nie próżnują choć kryzys ograniczył
    tworzenie porządnych telefonów i produkowany jest odpustowy szajs.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html