  • Data: 2011-10-30 11:36:06
    Temat: Re: Stabilizator 3,3V do akumulatorka Li-ion
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/10/2011 10:02 AM, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Witam.
    > Potrzebuję stabilizować napięcie dla układu (3,3V) zasilanego ze standardowej
    baterii z telefonu komórkowego. Czyli jakiś stabilizator LDO działający przy
    powiedzmy 3,6V, prąd do 100mA (obudowa SMD). Znalazłem MAX882 i MAX884. Używam i
    sprawują się dobrze. Zastanawiam się jednak, czy nie ma czegoś lepszego (z niższą
    różnicą napięć) lub tańszego.

    Sipex SP6641A/B - nie powiem czy mozna go teraz kupic i za ile bo nie pamietam skad
    mi sie wzial datasheet. Impulsowy a nie LDO ale to chyba zaleta bo nie bedzie
    marnowal pojemnosci ogniwa na cieplo.

    Tomek