  • Data: 2012-06-10 23:34:15
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zużycie na jałowym to jakiś litr/h to ... ile trzebaby w tym korku
    > stać by istotnie wpłynęło na całkowite zużycie ?

    Wcale nie tak duzo.
    Załózmy jazde przez miasto 1 godzine ze srednia predkoscia 40km/h + 20
    minut stania w korku.
    Przy takim założeniu spalanie wzrasta o prawie litr a to przeciez w cale
    nie jest jakos specjalnie duzo. Zwłaszcza, jezeli rozmawiamy o oszczednych
    kompaktach gdzie producenci dochdzą do 4l/100.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo