-
Data: 2012-06-11 15:58:25
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>> Nie ma to wikeszego znaczenia, pokazywałem tylko, ze stanie w korkach
>> moze wydatnie zwiekszyc spalanie.
>
> Znaczy po długiej drodze dookoła jesteś w końcu w stanie przyznać,
> że dane o spalaniu podawane przez producentów nie są żadną formą
> oszustwa, to co jest w rzeczywistości może bardzo odbiegać od
> tego co wydawało się komuś, że podano w danych technicznych oraz
> pogodzić się z faktem, że miasto miastu nierówne pod względem
> jazdy miejskiej?
myśle, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.
Moim zdaniem producent samochodu powinien zadbac o to, aby klient nie czuł
się oszukany.
Jak to zrobic? Mianowicie podać realne dane uzytkowe.
Nie mam nic przeciwko podawaniu spalania według normy XXX ale nie nazywajmy
tego spalaniem miejskim.
Spalanie w cyklu miejskim powinno być podane tak, aby jazda w cyklu
miejskim dawała możliwość jego osiągniecia.
Natomiast po stronie uzytkownika zostawiam odniesienie do katalogowej
wartości swojej jazdy, swojego miasta czy tez okolicznosci badania.
I dla mnie jasnym jest, ze jezeli:
- jade w korkach
- jade agresywnie
- nie umiem jezdzic
- jade po W-wie :)
to spalanie bedzie wieksze niz katalogowe.
Ale oczekiwałbym tez ze:
- jezeli jade eko
- jezeli jade bez korków
- umiem jezdzic
to spalanie bedzie porównywalne z katalogiem.
I tyle.
A to, ze pozostaje kwestia badan itd - jasne. Że mozna sie czepiac
metodologii takiego badania - oczywiscie.
Tyle, ze jezeli producent poda, ze auto w miescie pali 5l a ludzie
jezdziący według powyższych zasad beda osiagac 4,8 , 5,5 czy inne pdobne
wartości, to nikt sie tej metodologii czepiać nie bedzie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,
że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy"
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.12 17:15 Artur Maśląg
- 11.06.12 17:58 Budzik
- 11.06.12 19:00 Cavallino
- 11.06.12 19:01 Cavallino
- 11.06.12 19:02 Artur Maśląg
- 11.06.12 19:02 Cavallino
- 11.06.12 19:03 Cavallino
- 11.06.12 19:05 Cavallino
- 11.06.12 23:58 Budzik
- 11.06.12 23:58 Budzik
- 11.06.12 23:58 Budzik
- 11.06.12 23:58 Budzik
- 11.06.12 23:58 Budzik
- 11.06.12 23:58 Budzik
- 12.06.12 07:59 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=