  • Data: 2012-06-11 10:18:45
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-11 09:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > :) te 40 to wziałem jako srednia srednich.
    > Ja np. dzis przejechałem w rannych korkach 30km w 45minut. No ale Poznań,
    > nie W-wa.

    Poznań z ostatniej chwili - 29km/h. Tobie wychodzi 40km/h. Mam
    wrażenie, że wcześniej pisałeś o oszustwach producentów.

    > Dokładnie. Pisząc, że to nie jest specjalnie duzo miałem na mysli czas
    > stania w korkach.

    Jak są korki to pali nie tylko na "luzie", ale dodatkowo pali z racji
    potrzeby wielokrotnego przyśpieszania.

    > Zgadzam sie, ze korki zdecydowanie zwiekszaja spalanie, dlatego tez jezeli
    > ktos chce zbadac spalanie swojego auta w miescie, to powinien to zrobic w
    > cyklu miejskim ale bez korków,

    Jazda miejska bez korków? Już nie wspomnę o tym, że wcześniej ktoś
    tutaj wspominał, że nie ma różnic w jeździe po różnych miastach.

    > inaczej nie bedzie szans na osiagniecie
    > wartosci zapisanych przez producenta.

    Wartości zapisane przez producenta są wartościami zgodnymi z
    zużyciem wg normy, którą sobie wymyślili urzędnicy.