    From: "Włodziu" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie stukowe - Opel Tigra 96
    Date: Thu, 16 Jun 2011 13:42:53 +0200

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:itcov9$rh1$1@inews.gazeta.pl...

    > pierwsze to sprawdzić ...poziom oleju w silniku, jeżeli jest OK to
    > podjechać do mechanika niech osłucha silnik i na ew. na podmiankę
    > czujnika, tylko do mechanika, a nie kowala - bo czujnik spalania stukowego
    > musi być dokręcony odpowiednim momentem aby dobrze działał,
    > można podjechać gdzieś na używane części wziąć taki czujnik na próbę
    > (tylko wówczas nie wiadomo czy ten używany jest sprawny),

    Poziom oleju jest OK
    sprawdzam regularnie co tydzień i silnik nie bierze oleju!

    No właśnie byłem u znajomego mechanika i powiedział, że jest spalanie
    stukowe w 1 cylindrze.
    Zasugerował, że może być walnięta cewka.
    Niepokoi mnie tylko to sporadyczne szarpanie silnika, dlatego przed wymianą
    cewki chciałem się tutaj poradzić!