    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sokratesa cd.
    Date: Tue, 5 May 2020 15:49:25 +0200

    dyskusyjnych:5eb165cb$0$511$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 05.05.2020 o 13:56, J.F. pisze:

    >Mieli - po prostu wzięli parę razy się przejechali, but w podłogę i
    >sprawdzili kiedy długość sladów się zgadza - poważnie. Wtedy
    >powiedzieli około 130.

    Troche watpie - auto nie bylo pokiereszowane troche ?

    Poza tym nie musza jezdzic - maja tabelki.

    >Nawet mniej - 45. + 30 wczesniej plus pięć przejście. osiemdziesiąt
    >samych śladów. Podręcznikowo jest 87 na samo hamowanie, ale przecież
    >kół od razu nie blokuje. Wszytko się zgadza - koleś z ZDM wiedział co
    >mówił.

    I koles z ZDM jezdzil, czy czekal az prokurator skonczy robote ?

    >Na 100% potem jak testowali to ABSu nie było. Skoro abs potem nie
    >działał a wcześniej były ślady, to nie trzeba być geniuszem, żeby
    >dodać dwa do dwóch. Jakbyś nie kombionował wyjdzie koło czterech.

    Zarzucenie auta tez sugeruje, ze ABS nie dzialal.
    No coz - to sobie sam narobil :-)

    >Ale żeby przeszedł na drugą stronę to potrzebowałby pieciu-sześciu
    >plus jakiś zapas. Robi się jakieś 400 metrów. Przez 400 metrów to

    Ale nie przeszedl. Zone jeszcze dal rade jakos zatrzymac.

    >Dobry nawyk.

    Bardzo dobry, ale troche koliduje z wmawianiem, ze pieszy ma
    pierwszenstwo :-)

    J.