  • Data: 2011-04-26 03:09:21
    Temat: Re: Smartfony USB - pyt. ogolne
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw> szukaj wiadomości tego autora

    "Andy" <a...@c...com.pl> wrote in message
    news:ip25tg$jjr$1@news.onet.pl...
    > Czy smartfony maja host'a USB ?
    > Powiedzmy, ze ogranicze sie do tych z Androidem.
    >
    > Probowal ktos cos podlaczyc np. cos w stylu FT 232 ?

    Hostów jest ogólnie mało w urządzeniach mobilnych. HTC desire HD ma ale
    sterowniki są chyba amatorskie i potrzebna jest wtyczka z sazilaniem, taka
    specjalna.
    Nie potrzebowałem hosta ale szukałem informacji na przyszłość.

    Jedni i drudzy andoid i windows phone7 wymyślili sobie żeby dane trzymać w
    chmurze. u nich na serwerach. Więc ludziom nie potrzeba nośników danych.
    Powaliło ich, następnym krokiem będzie już masowa inwigilacja.
    Windows phone 7 chyba jest nawet gorszy i nie pozwalał nawet ściągać
    załączników maili z serwera.

    Ogólnie z hostami jest ciężko. HTC HD2 z WP7 też ma hosta. Niższe HTC chyba
    nie mają sprzętu w środku. Inne nie wiemm.