  • Data: 2019-03-27 11:59:52
    Temat: Re: Skutki przerośniętej tolerancji kierowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Nie uogólniaj. Mów za siebie. Tak jak wcześniej napisałem - uważasz
    > zagrożenia powodujące ostre hamowania i ogólnie spowolnienie wskutek
    > tego zachowania za ok. Ja natomiast uważam iż narażanie życia i
    > zdrowia ludzkiego (a na cytowanej drodze każdego roku jakiś
    > rowerzysta albo ginie albo wywala szybę w jakimś aucie - zresztą nie
    > tylko na niej) w imię tolerancji łamania przepisów PORD jest o wiele
    > bardziej szkodliwe niż tolerowanie 180 km/h na autostradzie, gdzie
    > nikomu nic się nie przytrafia, lub bardzo rzadko.

    Nie wiem co to za droga, ze trzeba ostro hamowac przed rowerzystami. Nie
    wiem tez po co mieszasz jazde autostradami z problemem wyprzedzania
    rowerzystów.
    Wiem natomiast ze jak ktos jezdzi normalnie po drogach to problem
    wyprzedzania rowerzystów nie istnieje (w sensie problemu jego wykonania)
    A ze to czasem upierdliwe... Cóż... Traktor czy kombajn tez czasami
    trudno wyprzedzic...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,