    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sklejanie styków przekaźnika
    Date: Mon, 09 Jan 2012 20:53:38 +0100

    On Mon, 09 Jan 2012 20:07:26 +0100, Mirek <i...@z...adres>
    wrote:

    >Dobra - poddaję się. Zakładam klientom przekaźniki żeby do nich jeździć
    >i doić ich z kasy - to w końcu kretyni a konkurencji nie mam żadnej.
    Co się dziwisz - rozmawiasz z kolegą, który na pytanie ,,dlaczego ten
    stycznik nie został poprawnie dobrany?'' odpowiada: ,,a mam tu takie
    fajne coś co zawsze zadziała i jest cool, bo elektroniczne''. Jak ma
    się w ręku młotek, to wszystko w okolicy wydaje się gwoździem, no nie?

    PS. Widziałeś aby ktoś tu zaproponował dobór stycznika według
    kategorii użytkowania łącznika? No czasami pojawiła się sugestia że
    skoro to świetlówka (jarznik) to może nie można łączyć prądu
    nominalnego tylko ,,trochę'' mniejszy. I jak się dobiera aparaty na
    przysłowiową pałę to się ma.
    --
    Grzegorz Krukowski