eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl>
    <4d0366bd$2$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <4d036f95$0$27047$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm7k6rla6rut4@koder>
    <4d05d5e3$0$22801$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
    <4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm981p8a6rut4@koder>
    <4d05e2c3$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnna6ry4a6rut4@koder>
    <4d05e776$0$22800$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnnbheboa6rut4@koder>
    <4d05efae$0$27046$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnndl8epa6rut4@koder>
    <4d05f4de$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnneombha6rut4@koder>
    <4d060361$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0618a8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d061b32$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d064781$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d064a6b$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d072f6f$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d073ea7$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0761cf$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d0761cf$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Tue, 14 Dec 2010 13:54:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101213-1, 2010-12-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 144
    Message-ID: <4d0768ea$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.102.221
    X-Trace: 1292331242 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22805 178.42.102.221:57960
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334730
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:

    > Ja nie wciskam głodnych kawałków, tylko opisuje SWOJE zdanie.

    Przy okazji próbująć wpłynąć na moje, proponując jakieś testy na Twoich
    warunkach.

    >
    >>> Można powiedzieć, że pewnym jest, że będzie Ci się jechać GORZEJ.
    >>
    >> Pewność takie założenia, jest z natury rzeczy totalną bzdurą.
    >
    > Zamień pewność na duże prawdopodobieństwo.

    W tym przypadku najwyżej na cień prawdopodobieństwa.


    > Ok, o przyzwyczajaniech nie. Zatem skoro niczym wcześniej nie jeździłeś -
    > rozumiem, ze wcześniej wyłącznie kurs prawa, jazdy tak ?

    Nie.
    Po prostu te 20 z hakiem lat temu większość produktów polskiej motoryzacji
    miało napęd na tył.
    O ile nie wszystkie.


    > - to jaki mógł być poziom Twoich umiejętności ?

    Wystarczający do jazdy FWD jak widać.


    >
    >> Jedynie o kompletnej niesterowalności takiego napędu, a danych warunkach.
    >
    > Dane warunki, to ogólnie ślisko ? Czy wtedy tamten samochód w tamtejszych
    > warunkach ?

    To drugie.
    Albo każdy inny na letnich kapciach w tamtych warunkach.



    >
    >>> Zatem odpowiedź już znasz.
    >>
    >> Tak.
    >> Wygadujesz bzdury, nie chcąc się pogodzić ze stanem faktycznym.
    >
    > Ja mam swoje zdanie w tym temacie, które jest poparte moim doświadczeniem
    > i niekonieczne musi pokrywać się z Twoim.

    Super.
    Czyli zgadzasz się, że test jest zbędny? ;-)

    >> Ja nie chcę robić takiego testu, bo już go zrobiłem w przeszłości i znam
    >> wynik.
    >
    > Wiemy, że było to bmw 318 (który model, rocznik,

    Rocznik 1979.
    To się chyba rekin na to mówiło.
    1.8 w każdym razie.


    >miał LSD?),

    Nie, wtedy o prochy było ciężko. ;-)


    >a jakie było FWD ?

    Też pisałem.
    Audi Coupe 1.8.

    > Tym testem porównasz dwa napędy a nie dwa samochody.

    Nie bardzo wiem jak, skoro mi nie udostępnisz swojego RWD, a ja własnego nie
    kupię.
    A już pisałem, że czyjeś wrażenia i odczucia na mnie wrażenia nie robią zbyt
    dużego.


    > Zakładając, że większość ma doświadczenie prawie wyłącznie ze słabymi FWD
    > i raczej niezbyt wysokie umiejętności - to słaby samochód FWD będzie dla
    > nich bezpieczniejszy.

    Każdy, nie tylko słaby.
    Nikt normalny nie będzie szalał zimą w żadnym aucie.


    >
    >>>> Ale to niby miał być napęd nadający się do jazdy z każdymi
    >>>> umiejętnościami, tak jak FWD.
    >>>
    >>> Bo da się.
    >>
    >> Oczywiście.
    >> Wolniej, mniej bezpiecznie itd.
    >
    > Chętnie sie bym o tym przekonał na bezpiecznym placu :-)

    Przecież pisałeś, że wysoko cenisz swoje umiejętności, więc nie jesteś
    dobrym przykładem.
    Mogę wsadzić swojego syna za kółko, jeśli boisz się przyzwyczajeń - on ma
    tylko przyzwyczajenia ze skuterka. ;-)



    >
    >>> Jednakże patrz punkt o przyzwyczajeniach - zdecydowana większość
    >>> jeździ wyłącznie FWD.
    >>
    >> Nawet w rajdach - widziałeś gdzieś ostatnio ośkę z RWD?
    >
    > Popatrz: Większośc samochodów popularnych to FWD w związku z czym
    > większość samochodów posiadających homologację rajdową to FWD.

    Większość czy wszystkie?

    > To teraz zobacz ile startuje samochodów RWD w touring car, rally cross.

    Po śniegu?
    Bo chyba zapomniałeś że mówimy o śliskim.

    >> A ja uważam, że auto ma być do jazdy i jedno się na śliskie nadaje
    >> mniej, a drugie bardziej.
    >
    > Twoje prawo. Ja się wstrzymam do czasu przeprowadzenia testu w kontrolnych
    > warunkach - na lodziku i śniegu.

    Twoje prawo.
    Ja już taki test zaliczam od lat 20, więc więcej nie muszę.


    > Moje grupowe testowanie, które zaproponwałem w PIERWSZYM poście nie
    > uwzględniało pożyczania.

    No właśnie, czyli na Twoich warunkach.


    >To TWOJA propozycja dotyczyła pozyczenia TOBIE samochodu.

    Dokładnie - wtedy byłoby na moich. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: