eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-15 23:40:28
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: scob <9...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-15 10:46, Rafa? VFR pisze:
> [...]
    at-ja-mam-fajne-fotki-z-tej-okazji/news

    > Nie znalaz?em pod tym linkiem ani s?owa jakoby Syncro nie by?o nap?dem 4x4.
    > Pewnie co? przeoczy?em - mo?esz poda? ?
    > Pzdr
    > Rafa?

    Sorki. Codziennie przeznaczam sbie 15 minut na trollowanie i kolejne
    tyle - na dokarmianie. Dzisiejszy limit już niestety niemal zużyłem -
    gdzieś indziej. Dlatego krótko.
    Jeśli dalej uważasz, że VWeje z poprzecznym silnikiem i
    wiskozą/haldexem to samochody czteronapędowe - spoko, masz do tego prawo.
    Odrębną kwestią jest, że nie odróżniasz nazwy handlowej produktu od
    technologii - wszak są i prawdziwie czteropędne syncro/4motiony - vide
    passat B5 V6 - silnik wzdłużnie i torsen między osiami. Nie wydaje mi
    się, żeby twój golfik miał taką właśnie konfigurację?
    Jeśli dalej będziesz miał wątpliwości - nie pozostaje mi nic innego, jak
    zaproponować: poproś jakiegoś znajomego właściciela subaru albo quattro
    o możliwość spróbowania w warunkach, jakie teraz panują - sam
    zweryfikujesz poglądy na to, co jest czteronapędowe. Nie musisz
    informować o efektach.

    PS. Myślałeś, co z tymi PLznaczkami? ;-)
    --
    Scob