eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-14 20:46:18
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:

    > >> Nie napisałem, że nie użyczę, lecz to że nie znam Twoich umiejętności
    > >> - zatem nie mogę mieć do Ciebie zaufania :-)
    > >
    > > No to załóż że są zerowe przy wychodzeniu z poślizgu nadsterownym autem.
    >
    > To numer 1 odpada.
    >
    > PS: A umiejętność tą warto posiadać... może się przydać na zwykłej
    > publicznej drodze.

    Nie, jeśli pojedziesz podsterownym. ;-)


    > > Mnie chodzi o to, żeby samochód w ogóle w poślizg nie wpadał, gdy driver
    > > nie ma takiego zamiaru.
    >
    > Ale tego nie da Ci ani RWD ani FWD.

    Oczywiście że da, w FWD o ile nie przegniesz we wchodzeniu w zakręt z
    prędkością, nic się nie dzieje.


    >To wszystko, to dobranie prędkości do możliwości samochodu w danych
    >warunkach. Małe znaczenie - FWD, RWD. Jeden samochód pokona dany zakręt

    Daj sobie siana z tymi zakrętami, ja mówię że ten tylnonapędowy badziew
    nawet do zakrętu nie dojeżdża.

    > Tak naprawdę, to potrzebujesz samochodu z kontrolą trakcji.

    Nie potrzebuję samochodu, mam dwa i wystarczy.


    > > Nie - jedziesz nadal prosto, nic się nie obraca, tył nie wyprzedza
    > > przodu itd.
    >
    > Miałem na myśli zakręt.

    A ja prostą.
    Skoro auto na prostej zachowuje się źle, to po co nawijka o zakrętach?

    > > Przykład bywający na poważnych rajdach (czyli nie dla amatorów)?
    >
    > Np. Klementowicz w BMW 318is pierwszy w klasyfikacji generalnej w 24
    > Rajdzie Karkonoskim

    Teraz jakoś?
    (Youtube sobie odpuść, nie mam czasu na takie zabawy w ściągnie niewiadomo
    czego).

    > > Patrz, a ja myślałem że tylko żużel na kolcach.
    >
    > A zimowe WRC ?

    Co z nim?

    > To kryterium spełni prawie każdy samochód z ostatniej dekady.

    Jasne, bo dekada zmienia fizykę.

    Ja wiem, że ESP jest w stanie poprawić błędy i kierowcy i projektanta, który
    nawalił do auta napęd na lekki tył.
    Ale chodzi o to, żeby nie trzeba naprawiać, a zamiast tego kupić niezepsute,
    co jeździ i bez ESP.

    > Dla mnie EOT.

    Dla mnie również.
    Najwyższy czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: