eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-16 13:02:18
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scob" <9...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:iebgfp$ast$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    at-ja-mam-fajne-fotki-z-tej-okazji/news

    > Sorki. Codziennie przeznaczam sbie 15 minut na trollowanie i kolejne
    > tyle - na dokarmianie. Dzisiejszy limit już niestety niemal zużyłem -
    > gdzieś indziej. Dlatego krótko.

    Czesc
    Wogole nie jestem zainteresowany jak uzytkownicy tej i innych grup spedzaja
    czas. Tak juz mam.

    > Jeśli dalej uważasz, że VWeje z poprzecznym silnikiem i wiskozą/haldexem
    > to samochody czteronapędowe - spoko, masz do tego prawo.

    Owszem mam, malo tego uwazam, ze nawet z silnikiem z tylu (np Steyr Puch
    Haflinger) nie zmienia to faktu dot. napedu kol

    > Odrębną kwestią jest, że nie odróżniasz nazwy handlowej produktu od
    > technologii - wszak są i prawdziwie czteropędne syncro/4motiony - vide
    > passat B5 V6 - silnik wzdłużnie i torsen między osiami. Nie wydaje mi się,
    > żeby twój golfik miał taką właśnie konfigurację?

    No silnik jest inaczej. To chyba wlasnie to powoduje ze to auto nie
    predentuje to miana auto czteronepedowego ?

    > Jeśli dalej będziesz miał wątpliwości - nie pozostaje mi nic innego, jak
    > zaproponować: poproś jakiegoś znajomego właściciela subaru albo quattro o
    > możliwość spróbowania w warunkach, jakie teraz panują - sam zweryfikujesz
    > poglądy na to, co jest czteronapędowe. Nie musisz informować o efektach.

    Nie musisz nic proponowac. Wystarczy ze odpowiesz na moja prosbe
    wczesniejsza: podaj link do artykulu gdzie jest to przejrzyscie wytlumaczone
    / uzasadnbione.
    Prywatne teorie sie nie licza - bo mamy odmienne. Potrzeba jakiegos
    autorytetu.

    > PS. Myślałeś, co z tymi PLznaczkami? ;-)
    Nie, zapomnialem i nadal nie wiem co z tym zrobic.
    Pzdr
    Rafał

    Ps aa tu mi sie rzucil link: wszystko jak w schemacie: silnik wzdluz, miedzy
    osiami (...) a nie jedzie ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=Oo9GV4mSnRQ&feature=r
    elated