eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Data: 2010-12-17 22:27:06
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: scob <9...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-17 11:03, Rafa? VFR pisze:
    > Mamy odmienne zdanie i tak juz zostanie.

    Tak już zostanie. Ależ sam to wyżej napisałem: "masz prawo tak uważać".
    Tak samo syncro _pozostanie_ gorsze/bardziej nerwowe na śliskim od
    torsenowych aut. Mówisz że masz subaru - więc wiesz ;) po-ki-ch** ta
    dyskusja więc?
    A w torsenie nie chodzi o kilka km/h na łuku (i tak całe tałatajstwo
    jeździ 25km/h teraz, aż szlag trafia :P) a o to, że ja mogę zaparkować w
    zaspie, a ślubna po powrocie z pracy mi mówi, że nie rozumie, dlaczego
    ludzie pod wiadukt nie mogli podjechać, a w opisie gg ma "quattro time"...
    ;-)

    Robert R. : rozwiniesz tę teorię o sprzęgłach?
    --
    ja się z zasady nie podpisuję