eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySeat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ... › Re: Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.ett.com.ua!not-for-mail
    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
    Date: Tue, 10 Aug 2010 13:49:49 +0200
    Organization: ETT newsserver
    Lines: 45
    Message-ID: <q...@4...com>
    References: <0...@4...com>
    <4c6087f0$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: birdy.uz.zgora.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: u...@n...ett.com.ua
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.6.1
    X-Newsreader: Forte Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2302709
    [ ukryj nagłówki ]


    >No chyba że masz 1.6 i tam jest jeden pasek.
    >Wtedy pasek 35zł, rolka 190zł, pompa 206zł i 1000zł zaoferowane w ASO
    >nie wydaje się już wtedy atrakcyjne.

    jest to 1.6

    >> Razem z paskiem chce wymieniac takze pompe wodna (od obiegu
    >> chlodzenia), napinacz....Co sadzicie o wymianie pompy wodnej,
    >> napinacza przy okazji paska?
    >
    >Zazwyczaj się wymienia, ale z drugiej strony wielu ludzi wymienia rolki
    >i pompę co drugi raz i nic złego się nie dzieje.
    >To znowu nie są jakieś bardzo zużywające się elementy.
    >Na wszelki wypadek sprawdź czy ten silnik jest kolizyjny i jeżeli nie,
    >to myślę że spokojnie możesz zaryzykować.

    nie jest kolizyjny, bo to zmarlym tesciu! Zbyt duzo nie wiem na jego
    temat. Moze poszukam jakis faktur z warsztatow.

    >> zapala mi sie kontrolka oleju (czasami) jak jade po wiekszych
    >> rondach/slimakach na autostradach/serpentynach w gorach. Poza tymi
    >> przypadkami nie zapala sie wogole. Czy to cos powaznego?
    >
    >Tak, to coś bardzo poważnego i może spowodować zniszczenie silnika.
    >
    >Poziom oleju masz prawidłowy?

    jest troche za duzy nawet

    >Bo to by oznaczało że na zakręcie olej odpływa Ci spod smoka gdzieś na
    >bok i powoduje zapowietrzenie pompy oleju.
    >Pomijając kręcenie jakiś ciasnych bączków, do takiej sytuacji nigdy nie
    >powinno dojść przy prawidłowym poziomie oleju (choćby minimalnym) i
    >nieuszkodzonej misce olejowej.

    >Jeżeli mimo tego że poziom jest prawidłowy, a miska olejowa nie jest
    >wgnieciona, nadal się to dzieje, trzeba sprawdzić stan smoka i pompy
    >oleju (mierząc ciśnienie oleju).

    czyli jednym slowem "jakis" warsztat, czy lepiej jednak ASO. Cos w
    komputerze auta bedzie widac?

    --
    ThinkXtra

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: