eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySeat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ... › Re: Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
  • Data: 2010-08-10 19:32:49
    Temat: Re: Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    a...@p...pl pisze:
    >> No chyba że masz 1.6 i tam jest jeden pasek.
    >> Wtedy pasek 35zł, rolka 190zł, pompa 206zł i 1000zł zaoferowane w ASO
    >> nie wydaje się już wtedy atrakcyjne.
    >
    > jest to 1.6

    No to do 1.6 wymiana napędu za 1000zł to dużo.
    Komplet dobrych części kosztuje 460zł, a drugie tyle za wymianę to dużo.


    >> Na wszelki wypadek sprawdź czy ten silnik jest kolizyjny i jeżeli nie,
    >> to myślę że spokojnie możesz zaryzykować.
    >
    > nie jest kolizyjny, bo to zmarlym tesciu! Zbyt duzo nie wiem na jego
    > temat. Moze poszukam jakis faktur z warsztatow.

    Kolizyjność silnika to jego cecha konstrukcyjna, nie związana z tym po
    kim go odziedziczyłeś :)
    Krótki rzut oka w google i internetowi znawcy mówią że będzie kolizyjny.


    >>> zapala mi sie kontrolka oleju (czasami) jak jade po wiekszych
    >>> rondach/slimakach na autostradach/serpentynach w gorach. Poza tymi
    >>> przypadkami nie zapala sie wogole. Czy to cos powaznego?
    >> Tak, to coś bardzo poważnego i może spowodować zniszczenie silnika.
    >>
    >> Poziom oleju masz prawidłowy?
    >
    > jest troche za duzy nawet

    No jest to więc bardzo niepokojący objaw.


    > czyli jednym slowem "jakis" warsztat, czy lepiej jednak ASO. Cos w
    > komputerze auta bedzie widac?

    Na komputerze nie będzie nic widać.
    Najpierw należy podłączyć manometr zamiast czujnika i sprawdzić czy
    miganie kontrolki spowodowane jest faktycznym spadkiem ciśnienia oleju
    czy awarią czujnika.

    Potem to już szukanie przyczyny - pewnie smok ciągnie powietrze (np. po
    wgnieceniu miski olejowej).
    Trzeba zdjąć miskę olejową i zobaczyć co się tam dzieje.

    Jak nie smok, to trzeba szukać dalej - lista potencjalnych przyczyn
    takiego problemu jest dość długa.

    Nie radzę Ci bagatelizować tego problemu - lampka zapala się już przy
    ciśnieniu znacznie niższym niż prawidłowe. Jeżdżąc źle smarowanym
    silnikiem ryzykujesz jego zniszczenie.
    Na tą chwilę to jest poważniejszy problem niż wymiana paska - ale
    oczywiście jak już robisz, to warto wszystko na raz.

    Jeżeli chodzi o wybór warsztatu, to ogólnie zasada jest taka że powinien
    być tam ktoś kumaty. A w ASO tak samo różnie z tym bywa jak i w innych
    warsztatach. Przewaga ASO będzie taka, że jeżeli to jakaś przypadłość
    modelu, to w ASO będą wiedzieć o co chodzi. W niezależnym warsztacie
    niekoniecznie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: