-
Data: 2010-08-10 19:32:49
Temat: Re: Seat Cordoba 2002 - pasek rozrzadku i ...
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]a...@p...pl pisze:
>> No chyba że masz 1.6 i tam jest jeden pasek.
>> Wtedy pasek 35zł, rolka 190zł, pompa 206zł i 1000zł zaoferowane w ASO
>> nie wydaje się już wtedy atrakcyjne.
>
> jest to 1.6
No to do 1.6 wymiana napędu za 1000zł to dużo.
Komplet dobrych części kosztuje 460zł, a drugie tyle za wymianę to dużo.
>> Na wszelki wypadek sprawdź czy ten silnik jest kolizyjny i jeżeli nie,
>> to myślę że spokojnie możesz zaryzykować.
>
> nie jest kolizyjny, bo to zmarlym tesciu! Zbyt duzo nie wiem na jego
> temat. Moze poszukam jakis faktur z warsztatow.
Kolizyjność silnika to jego cecha konstrukcyjna, nie związana z tym po
kim go odziedziczyłeś :)
Krótki rzut oka w google i internetowi znawcy mówią że będzie kolizyjny.
>>> zapala mi sie kontrolka oleju (czasami) jak jade po wiekszych
>>> rondach/slimakach na autostradach/serpentynach w gorach. Poza tymi
>>> przypadkami nie zapala sie wogole. Czy to cos powaznego?
>> Tak, to coś bardzo poważnego i może spowodować zniszczenie silnika.
>>
>> Poziom oleju masz prawidłowy?
>
> jest troche za duzy nawet
No jest to więc bardzo niepokojący objaw.
> czyli jednym slowem "jakis" warsztat, czy lepiej jednak ASO. Cos w
> komputerze auta bedzie widac?
Na komputerze nie będzie nic widać.
Najpierw należy podłączyć manometr zamiast czujnika i sprawdzić czy
miganie kontrolki spowodowane jest faktycznym spadkiem ciśnienia oleju
czy awarią czujnika.
Potem to już szukanie przyczyny - pewnie smok ciągnie powietrze (np. po
wgnieceniu miski olejowej).
Trzeba zdjąć miskę olejową i zobaczyć co się tam dzieje.
Jak nie smok, to trzeba szukać dalej - lista potencjalnych przyczyn
takiego problemu jest dość długa.
Nie radzę Ci bagatelizować tego problemu - lampka zapala się już przy
ciśnieniu znacznie niższym niż prawidłowe. Jeżdżąc źle smarowanym
silnikiem ryzykujesz jego zniszczenie.
Na tą chwilę to jest poważniejszy problem niż wymiana paska - ale
oczywiście jak już robisz, to warto wszystko na raz.
Jeżeli chodzi o wybór warsztatu, to ogólnie zasada jest taka że powinien
być tam ktoś kumaty. A w ASO tak samo różnie z tym bywa jak i w innych
warsztatach. Przewaga ASO będzie taka, że jeżeli to jakaś przypadłość
modelu, to w ASO będą wiedzieć o co chodzi. W niezależnym warsztacie
niekoniecznie.
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO