  • Data: 2012-01-16 18:10:29
    Temat: Re: Samoczynne cykliczne odblokowywanie po kilku dniach ???
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.01.2012 11:39, PL(N)umber_One wrote:

    > Zawartośc pamięci (ustawienia) nie giną.
    > Najciekawsze jest to, że do odblokowania potrzeba nie mniej niż 3 dni
    > wyłączenia zasilania (sprawdzone wielkrotnie).

    Ustawienia są często pamiętane w NV-RAM, co pozwala zachować je nawet po
    upgrade oprogramowania.
    Też różne cuda już widziałem, ale podstawa to przywrócenie ustawień
    fabrycznych i ponowne skonfigurowanie. Jak nie pomoże to ponowne wgranie
    oprogramowania (flash też może szwankować). Dopiero po tym bym się
    złapał elektrolitów.

    Mirek.