  • 1. Data: 2012-01-16 10:39:31
    Temat: Samoczynne cykliczne odblokowywanie po kilku dniach ???
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Wiem, że gra nie warta świeczki, bo urządzenie za kilkadziesiąt złotych, nie
    mniej pytam z czystej ciekawości. Router WiFi Dlink DI-624 padł - zablokowany
    brak możliwości wejścia do menu, palą się wszystkie kontrolki. Po odstawieniu
    na półkę na kilka dni, znowu zaczyna działac normalnie - przez ok. pół godziny,
    po czym znów się zawiesza. Zawartośc pamięci (ustawienia) nie giną.
    Najciekawsze jest to, że do odblokowania potrzeba nie mniej niż 3 dni
    wyłączenia zasilania (sprawdzone wielkrotnie). Ciekawi mnie czy ktoś spotkał
    się z podobnym zachowaniem urządzenia. Co może być ewentualną przyczyną takiego
    stanu ?
    Pozdrowienia
    PP

  • 2. Data: 2012-01-16 11:22:33
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 16/01/2012 8:39 PM, PL(N)umber_One wrote:
> [...]
    > się z podobnym zachowaniem urządzenia. Co może być ewentualną przyczyną takiego

    Moj stary Netgear wyprawial rozne cuda, stopniowo sie pogarszalo. Przeszlo po
    wymianie spuchnietych elektrolitow w routerze i wyschnietego w zasilaczu.

    Tomek

  • 3. Data: 2012-01-16 13:05:00
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Elektrolity, nie noszą śladów spuchnięcia. Zasilacz jako przyczyna odpada, bo
    efekt występuje zarówno na oryginalnym zasilaczu ( 5V), jak i na zasilaniu z
    innego zasilacza (od PC).
    PP

  • 4. Data: 2012-01-16 15:43:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Elektrolity, nie noszą śladów spuchnięcia.

    I to oznacza tylko tyle, że nie noszą tych śladów :-)

    Włodek

  • 5. Data: 2012-01-16 16:17:06
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Faktyczne, kaszt 5 szt. kondensatrków żaden, wymienię. Ciekawe jak to się
    skończy:)
    PP

  • 6. Data: 2012-01-16 18:10:29
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 16.01.2012 11:39, PL(N)umber_One wrote:

    > Zawartośc pamięci (ustawienia) nie giną.
    > Najciekawsze jest to, że do odblokowania potrzeba nie mniej niż 3 dni
    > wyłączenia zasilania (sprawdzone wielkrotnie).

    Ustawienia są często pamiętane w NV-RAM, co pozwala zachować je nawet po
    upgrade oprogramowania.
    Też różne cuda już widziałem, ale podstawa to przywrócenie ustawień
    fabrycznych i ponowne skonfigurowanie. Jak nie pomoże to ponowne wgranie
    oprogramowania (flash też może szwankować). Dopiero po tym bym się
    złapał elektrolitów.

    Mirek.

  • 7. Data: 2012-01-17 08:41:18
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 17/01/2012 4:10 AM, Mirek wrote:

> [...]
    może szwankować). Dopiero po tym bym się złapał elektrolitów.

    Nawet jak widac ze spuchly i cos z nich wycieka?

    Tomek

  • 8. Data: 2012-01-17 12:20:57
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Niestety, żadne "akcje" z software, włącznie z ponownym wgraniem firmaware, nie
    skutkują. To już sprawdziłem. Pozostaje wymiana elektrolitów, co wkrótce
    uczynię.
    PP

  • 9. Data: 2012-01-17 23:43:57
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 17.01.2012 13:20, PL(N)umber_One wrote:

    > Pozostaje wymiana elektrolitów, co wkrótce uczynię.

    Objaw dziwny jak na elektrolity - zwłaszcza te 3 dni.
    Ale przed tym terminem co się dzieje? Podłączasz, a on zawieszony? Tak
    od razu? Bez np. podłaczenia do komputera? A przycisk RESET? A
    próbowałeś mu rozładować te elektrolity?

    Mirek.

  • 10. Data: 2012-01-18 13:53:46
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Mirek <i...@z...adres> napisał(a):
> [...]
    > od razu? Bez np. podłaczenia do komputera? A przycisk RESET? A
    > próbowałeś mu rozładować te elektrolity?

    Próbowałem, reset nie działa. Od razu jest zawieszony - świecą się ciągle
    wszystkie kontrolki aktywności 4 wyjść przewodowych, na podłączenie PC nie
    reaguje. Zwierałem elektrolity, zwarłem bezpiecznik polimerowy na wejściu
    zasilana aby wykluczyć i ten element. Nic. Musi dopiero odstać swoje :).
    PP