    From: p0li <p...@t...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochod z USA?...
    Date: Wed, 26 Jun 2013 10:56:12 +0200
    <kqc26b$hem$1@node2.news.atman.pl> <kqc3ij$hno$1@node1.news.atman.pl>
    <kqc444$i9t$1@node1.news.atman.pl> <kqc4js$k23$1@node2.news.atman.pl>
    <kqc6li$l0g$1@node1.news.atman.pl>
    <np9kv13mo85l$.ez7xipl46iz7.dlg@40tude.net>
    <kqch1n$vpi$1@node1.news.atman.pl>
    <1qdaqudl40krq$.16gq0d81e0b0f.dlg@40tude.net>
    <kqcl0u$51v$1@node2.news.atman.pl> <1glc7lhmu4yvm$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <kqcoss$93h$1@node2.news.atman.pl> <whgas9ron6qa$.dlg@p0li.z.dialoga>
    <kqd10j$h7q$1@node2.news.atman.pl> <n...@p...z.dialoga>
    <kqd9qk$pf7$1@node2.news.atman.pl>

    T->Dnia 2013-06-26 01:41:08 niejaki Deflegmator napisał:

    > Na razie planuję max. 5 osób + sprzęt typu statywy, nagłośnienie i ew.
    > elektryczny fortepian. Voyek od biedy to pociągnie po złożeniu trzeciej

    no właśnie - od biedy
    dojdzie jeszcze jakiś bęben i będzie jechał na dachu :)

    > kanapy, natomiast salonki podobają mi się cholernie i, jak interes
    > wypali, spróbuję w drugiej kolejności zainwestować w coś tego typu. Za

    podoba mi się twój tok myślenia :)
    niestety - jest tu tak jak pisałem - albo kupujesz coś zajechane i
    doprowadzasz do porządku wg swoich pomysłów
    albo szykujesz dużo szelestu i kupujesz "na gotowo"

    w tych salonach o tyle jest fajnie że jak się nie boisz trzymać wyrzynarki
    i takera w ręku - dużo w środku możesz zrobić sam

    > europejskie psuje nie chcę przepłacać. Wolę wydać na paliwo i porządne,
    > mineralne oleje. ;) Z innego wątku, o kamerach, widzę że powozisz
    > salonką właśnie. Jak wrażenia?

    ano powożę - od ponad dwóch lat
    fajna zabawka to jest - nie poszalejesz bo jednak miękkość zawieszenia i
    bezwładność tych 3t robi swoje - ale do podróży na dalekie trasy - staje
    się to zaletą
    w środku mnóstwo miejsca - żona robi za stewardesę - spokojnie chodzi
    między rzędami foteli, może podawać dzieciom kanapki czy picie, lodóweczka
    z tyłu czy zlew za fotelem kierowcy też się przydają :)
    o takich drobiazgach jak wbudowany tv to nie pisze
    6 osób podróżuje superkomfortowo - 7 osób już tylko komfortowo

    zawieszenie mieciutkie - jeździłem 17 lat citroenami z hydrauliką - jest to
    jedyne auto "na sprężynach" którym jeździ się z podobnym komfortem

    co do wykończenia wnętrza - nie spotkałem 2 takich samych salonek - są to
    indywidualne samochody aż do przesady
    tak jak pisałem - łatwo można coś zmienić lub zrobić po swojemu

    mógłbym pisać jeszcze długo - ale muszę znikać - pooglądaj sobie trochę
    fotek i nabierz smaka :)

    moje pudełko: http://www.oto.to/gallery/NV_p0li

    ciekawe konwersje: http://www.oto.to/gallery/vany

    można też tak: http://www.oto.to/gallery/van_pimp_g20