  • Data: 2013-06-26 19:50:09
    Temat: Re: Samochod z USA?...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "p0li" <p...@t...net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > no właśnie - to były normalne warunki

    Nie - to było blokowanie autostrady.
    A nikt o takie anormalne warunki nie pytał, więc odezwałeś się nie na temat.

    > o miescie nikt nie mówił

    Każdy myślący człowiek wie, że samochód jeździ również po mieście.
    Nie trzeba mu tego powiedzieć specjalnie.

    > oczywiscie masz racje - wygrałeś

    Wiem.
    Gdybym nie miał pewności, to bym nie zaczynał.

    > nie chce mi sie dalej ciągnąc tej dyskusji - szczególnie że inni
    > czytelnicy
    > już zrozumieli co miałem na myśli

    Owszem.
    Ale tylko dzięki mnie, bo sam z siebie nie byłeś łaskaw doprecyzować o co Ci
    chodzi.