  • Data: 2011-12-30 11:48:40
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 23:56:51 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    >Ja wiem i zreszta lubie scierki, tyko ze trafienie jej w dobrym
    >stanie, za
    >kase podana przez watkotworce graniczy chyba z cudem.
    >No chyba ze w latach 80. Ford lepiej zabezpieczal elementy nosne
    >nadwozia.

    Ogolnie blachy lepiej zabezpieczal, jak bylo z nosnymi to nie wiem.

    >Masz Sierre? Napisz, jak sie sprawuje.

    Ja kiedys kupilem sierre "na rok". I przejezdzilem nia 8 lat. W tym
    czasie byla raz u mechanika.
    Troche robilem sam, ale pod autem nigdy nie bylem :-)

    I pod koniec nadal niezle jezdzila, tylko rozwalilem miske na kamieniu
    i juz mi sie nie chcialo naprawiac.
    No bo jednak rdza juz przezarla, silnik dymi, wszystko mocno zuzyte -
    ale czego chciec od 20 letniego auta :-)

    J.