  • Data: 2011-12-30 12:04:06
    Temat: Re: Samochód na "2 lata" ?!
    Od: s2k <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-29 13:14, =Marcos= pisze:

    > Jeździłem przez 4 lata Peugeotem 106 1.0 LPG (miał wtedy 10-14 lat).
    > Teraz jeżdżę od 8 miesięcy Fordem Focusem TDCi z 2003 roku i już był u
    > mechanika więcej razy (tak z 8, za każdym razem z czym innym - wszystko
    > się nagle zaczęło sypać po pół roku bezawaryjnej jazdy).

    TDCi Cammon Rail bardzo wymagający system zasilania w wydaniu 2003r to
    czegoś ty się spodziewał?! Przecież ktoś to kupił żeby tłuc kilometry i
    nawet jak wydaje Ci się że ma 200 000 na liczniku to z pewnością ma koło
    500 000.Ktoś ten szajs Ci sprzedał bo już nie było czym jechać;/

    Nie ma jak benzna, jest dużo mniej wymagająca, jej serwis jest nie
    porównywalnie łatwiejszy i tańszy.

    Druga sprawa, gdzie go serwisujesz? Tego sprzętu nie powinien dotykac
    ktoś bez pojęcia wkładając najtańsze części.

    Napisz proszę liste co Ci się posypało.