  • Data: 2012-04-22 18:56:39
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:

    > No nie może być.. brak stacji dyskietek, elegancka obudowa dostępna
    > również w slicznej białej wersji, wysoka cena.... Hańba! Androidziarze
    > powinni psy wieszać teraz na firmie HTC za taką zdradę.

    Alez Ty wkladasz w te dysputy emocji...
    Podstawowa roznica miedzy nami polega na tym, ze podchodze do wszelkiej
    masci sprzetow krytycznie. Juz wiele niepochlebnych slow napisalem na
    temat roznych przypadlosci Androida czy chocby SGS lub SGS2. Ty zas ani
    jednego slowa krytyki nie napisales w zwiazku z WP czy Lumia. Jesli jest
    to dla Ciebie tandem idealny - swietnie. Jednak osoby oceniajace ten
    zestaw znajduja tam wiele niedorobek czy bugow. ALe czego sie
    spodziewac, przeciez to taki sam wyrob jak kazdy inny. Apple dorabia do
    tego filozofie, ktora w konfrontacji z rzeczywistoscia tez czesto traci
    kolory.

    > Albo sobie taki kupić i przestać zazdraszczać posiadaczom ładniejszych
    > telefonów. Interfejs ma akurat w sam raz taki kiczowaty jak lubią.

    Pamietasz co ten swistak robil? ;]
    Dzisiaj mialem mozliwosc pobawic sie troche Lumia 800... nie chce mi sie
    komentowac.

    > To w Samsungach, które jeszcze nie wyrosły z gadżeciarstwa widocznie.
    > Tymczasem już nawet takie HTC zaczyna dojrzewać, jak sam zauwazyłeś.

    Oj Skrypek, jakiego gadzeciarstwa? To ze jest ladniejsza obudowa? No i
    fajnie, reszta bebechow to jest nadal wyscig szczurow.
    To, ze L800/900 odstaje od czolowki to nie wynik jakiej chytrej
    ideologii tylko zacofania. Jak myslisz dlaczego Titan 2 pomimo
    przekatnej 4,7" ma smieszna rozdzielczosc 800x600? Ograniczenie WP: taka
    wlasnie rozdzielczosc obecnie obsluguje.
    Wiecej rdzeni w systemie? Elop jakis czas temu zapowiedzial zastosowanie
    procesorow wielordzeniowych. Zatem to co Nokia/MS proponuja dzisiaj to
    tylko i wylacznie efekt zapoznienia technologicznego. Jednak w innych
    dziedzinach wydaje sie, ze chca objac prowadzenie. Mam na mysli
    aktualizacje systemu - iOS wciaz wydaje aktualizacje na stare
    urzadzenia, Samsung tez niezle pod tym katem wypada; a Nokia/MS?
    http://gizmodo.pl/update-windows-phone-7-do-wp8-cora
    z-mniej-prawdopodobny/
    W przypadku update SGS2 do ICS tak naprawde niewiele sie zmienilo w
    systemie, z mojego punktu widzenia kilka niezbyt uzytecznych bajerow.
    Sytuacja wyglada zupelnie inaczej w przypadku urzadzen z WP7.5 na
    pokladzie. Kazde rozszerzenie funkcjonalnosci jest bardzo cenne a tu
    taka siurpryza. Moze to jednak wynika z faktu, ze WP8 bedzie mial
    znacznie wieksze wymagania sprzetowe...