  • Data: 2012-04-22 22:23:16
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pamiętasz jak wyszła Vista i tylko na high-endowym sprzęcie działa
    > znośnie? Android jest właśnie na tym etapie rozwoju. I też wygląda
    > wstrętnie i bez ładu ni składu. Jeszcze zdecydowanie musi dojrzeć.

    No ale to bardzo ogolne stwierdzenie "Jeszcze zdecydowanie musi
    dojrzeć.". Co ma dojrzec konkretnie (pomijam szpiegowskie zapedy Googla)?
    Na ktorym markowym sprzecie ze sredniej polki Android dziala kulawo?
    Z tym "wstretnie i bez ladu ni skladu" daj prosze spokoj. To prosta
    droga do powrotu do dyskusji na temat osm kafli. Androidowy ui swietnie
    spelnia potrzeby ogromnej rzeszy ludzi w tym moje i ten bezlad jest
    wlasnie osm argumentem. Wyglad? Jesli nie odpowiada standardowy to
    zawsze masz mozliwosc zaladowac kazdy inny. Ja zas bylem dzisiaj
    rozczarowany kaflami i jakos bede musial z tym zyc ;]

    > Ale wiesz, że to niezdrowo siedzieć 10 cm od wyświetlacza?
    > 1920x1200 to przecież w sam raz na 24''.

    Mam ta rozdzielczosc na ekranach 24" i jest ok. Z tym ze przesiadajac
    sie na chwile do laptopa z ta rozdzielczoscia od razu powoduje wrazenie:
    "czemu obraz tu jest taki ladny". Nie mam super wzroku ani nie rysuje
    nosem ekranu ale takie rzeczy widze na pierwszy rzut oka,
    podobnie jak draznil mnie samoledowy pentile w SGS.

    > Bo ci jakiś psychopata wyłączył ClearType.

    NIe wiem, to jest nowa instalka XP HE, jesli ktokolwiek wylaczyl to
    zapewne byl to jakis gosc ze Stanow.

    > Jak również w Chrome beta tylko 8 fps, a miał być taki amejzing:
    > http://www.youtube.com/watch?v=lVjw7n_U37A
    > Ale najbardziej w tej reklamie podoba mnie się kryptoreklama MS Arc
    > Keyboard.

    > Dziwota, bo w teście Speed Reading już ma 60 fps. Ale to dobrze, może za
    > pare miesięcy dogonią IE9 :>

    Z tym gonieniem to tak nie do konca, nieco ponizej podalem link skad sie
    bierze taka wydajnosc w IE. Rownie dobrze mozna wykazac znacznie wyzsza
    wydjanosc urzadzenia nieobslugujacego flasha.

    > A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?

    To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od niezaleznego
    producenta to zachecam do wrzucenia.
    Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej strony
    uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z drugiej chcesz
    zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem wczesniej - nie mam zadnych
    zastrzezen do www expirience.