  • Data: 2012-04-22 21:54:35
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Desire jest kwintesencja poprzedniego designu, ktory do naszych czasow
    > sie przejadl. Nadal jednak wg mnie wyglada bardzo zacnie.

    Meh.

    > Caly czas piszesz o tym dramacie...do ktorego sprzetu pijesz?

    Nie pamiętasz jak wyszła Vista i tylko na high-endowym sprzęcie działa
    znośnie? Android jest właśnie na tym etapie rozwoju. I też wygląda wstrętnie
    i bez ładu ni składu. Jeszcze zdecydowanie musi dojrzeć.

    > No tak, tyle, ze odleglosc od kineskopu byla tez inna. Poza tym
    > ostatnio przypadkiem zrobilem prosty test. Wysiadla laptop z ekranem
    > 17" w rozdz. 1920x1200

    Ale wiesz, że to niezdrowo siedzieć 10 cm od wyświetlacza?
    1920x1200 to przecież w sam raz na 24''.

    > i zastapilem go innym laptopem 15" ok. 1200x900.
    > Pierwsze co uslyszalem od osoby, ktora siadla przy tym sprzecie to:
    > "co to za dziwne kwadraciki na krawedziach... i wogole czemu ten
    > obraz taki bylejaki"?

    Bo ci jakiś psychopata wyłączył ClearType.

    > Ehhh, no i Skrypek sobie pojezdzi ;P Ten test strasznie kulawo chodzi
    > zarowno pod Opera jak i standardowa przegladarka. W tej drugiej bylo
    > cos ok 23 fps a w Operze ok 6 fps.

    Jak również w Chrome beta tylko 8 fps, a miał być taki amejzing:
    http://www.youtube.com/watch?v=lVjw7n_U37A
    Ale najbardziej w tej reklamie podoba mnie się kryptoreklama MS Arc
    Keyboard.

    > No ale nie dziwota, test pisany przez konkurencje ;]

    Dziwota, bo w teście Speed Reading już ma 60 fps. Ale to dobrze, może za
    pare miesięcy dogonią IE9 :>

    > Daj cos od niezaleznego producenta.
    > Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w googlu "v8
    > benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.

    A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?