  • Data: 2012-04-23 09:43:18
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-23 01:16, Skrypëk wrote:

    > Na każdym w porównaniu z lepiej zoptymalizowanymi systemami. Ludzie
    > widzą różnicę, że po aktualizacji do ICS zaczęło im GUI działać żwawiej,
    > czyli na 2.3.4 zdecydowanie nie było idealnie - logiczne, prawda?

    Ten argument mozna uzyc w stosunku do kazdego systemu, ba kazdego
    przedmiotu - zawsze jest cos co mozna ulepszyc.
    Chyba, ze potrafisz wskazac system, ktory jest skonczonym absolutem? ;]

    > Bo jest błyszcząca matryca i lepsze kolory :P

    Ok to moze tez, ale siatka pikseli juz robi sie dosc czytelna. Wlaczylem
    Clertype. W pewnym sensie jest lepiej, czuc juz jednak antialiasing na
    krawedziach czcionek.

    > No XP ma domyślnie wyłączone wygładzanie fontów, więc nawet w fullhd
    > będzie wyglądał marnie. There's your problem. A nie rozdzielczość.

    > Stąd, że jest porządną przeglądarką używającą GPU do renderowania
    > grafiki. A przytoczona tam riposta, że "trza było użyć 3D API do
    > renderowania tych płaskich rybek" to kompletny bullshit". Firefox się
    > nie ślaja z winy MS, tylko własnych błędów i niedoróbek:
    > http://robert.ocallahan.org/2011/03/investigating-pe
    rformance-differences_11.html

    > Skończyły się czasy, kiedy to MS nie nadążał za standardami webowi.
    > Teraz konkurencja musi nadganiać.

    Temat WebGL jest dyskusyjny. Gdyby MS byl potega w kwestii
    bezpieczenstwa moze tez podszedlbym do tego standardu tak krytycznie.
    Tyle, ze ciezko traktowac w tym zakresie powaznie firme, ktora nie
    potrafi odpowiednio zabezpieczyc xboxowych kont uzytkownikow, IE stracil
    na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych zabezpieczen,
    format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple tak zamkniety na
    wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym zakresie z tej technologii.
    http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Micro
    softu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
    Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz update.

    Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak jakby
    producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow a ktos
    postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku przegrywa,
    utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci sie tylko jeden
    itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
    Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos niezaleznego
    producenta.

    > Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię
    > kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest optymalizacja
    > oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych procesorów pożerających prąd.
    > I tyle.

    To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
    Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
    Rozumiem, ze gdybym testowal karte NVidii tez zalecalbys benchmarki ATI?