  • Data: 2012-04-23 01:16:43
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > No ale to bardzo ogolne stwierdzenie "Jeszcze zdecydowanie musi
    > dojrzeć.". Co ma dojrzec konkretnie (pomijam szpiegowskie zapedy
    > Googla)? Na ktorym markowym sprzecie ze sredniej polki Android dziala
    > kulawo?

    Na każdym w porównaniu z lepiej zoptymalizowanymi systemami. Ludzie widzą
    różnicę, że po aktualizacji do ICS zaczęło im GUI działać żwawiej, czyli na
    2.3.4 zdecydowanie nie było idealnie - logiczne, prawda?

    > Mam ta rozdzielczosc na ekranach 24" i jest ok. Z tym ze przesiadajac
    > sie na chwile do laptopa z ta rozdzielczoscia od razu powoduje
    > wrazenie: "czemu obraz tu jest taki ladny".

    Bo jest błyszcząca matryca i lepsze kolory :P

    > NIe wiem, to jest nowa instalka XP HE, jesli ktokolwiek wylaczyl to
    > zapewne byl to jakis gosc ze Stanow.

    No XP ma domyślnie wyłączone wygładzanie fontów, więc nawet w fullhd będzie
    wyglądał marnie. There's your problem. A nie rozdzielczość.

    > Z tym gonieniem to tak nie do konca, nieco ponizej podalem link skad
    > sie bierze taka wydajnosc w IE.

    Stąd, że jest porządną przeglądarką używającą GPU do renderowania grafiki. A
    przytoczona tam riposta, że "trza było użyć 3D API do renderowania tych
    płaskich rybek" to kompletny bullshit". Firefox się nie ślaja z winy MS,
    tylko własnych błędów i niedoróbek:
    http://robert.ocallahan.org/2011/03/investigating-pe
    rformance-differences_11.html
    Skończyły się czasy, kiedy to MS nie nadążał za standardami webowi. Teraz
    konkurencja musi nadganiać.

    > To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od
    > niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
    > Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej strony
    > uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z drugiej chcesz
    > zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem wczesniej - nie mam zadnych
    > zastrzezen do www expirience.

    Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię kieruję do
    testów w których może zauważysz, jak ważna jest optymalizacja oprogramowania
    a nie dorzucanie kolejnych procesorów pożerających prąd. I tyle.