  • Data: 2012-04-22 19:23:32
    Temat: Re: SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-04-22 19:11, Skrypëk wrote:

    > Ale co mnie to obchodzi? Uważasz się za opisywanego przeze mnie
    > androidziarza, że poczułeś się wywołany do tablicy?

    > Pamiętam jak androidziarze dostawali zawsze piany gdy pisało się o
    > ładnych telefonach. To ten typ co nie może zdzierzyć, jak sąsiad
    > ładniejszy samochód kupi. A przecież oni się lepiej znajo i tylko oni w
    > ogóle zasługujo na auto!

    Desire byl ladny, Nowe HTC sa ladne, Defy w kolorystyce b&w jest ladny i
    wiele innych sie znajdzie. Samsung powienien zas zatrudnic designera bo
    to co proponuja obecnie nie jest brzydkie ale nijakie.
    Choc z drugiej strony o gustach sie nie dyskutuje.

    > No tych dualcorów i innych rzeczy które obchodzą tylko nerdów, gdy
    > zwykłych ludzi obchodzi efekt końcowy.

    Jak myslisz dlaczego juz kilka razy wspominalem o dziwnym dla mnie
    wyscigu wydajnosciowym? SGS2 spelnia wszystkie wymagania, zarowno jesli
    chodzi o zlozone strony www jak i ciezkie gry. Na chwile obecna nie
    widze zastosowania dla pelnej wydajnosci 4-ro rdzeniowcow. Faktem jednak
    jest, ze dzieki swojej 5-cio rdzeniowej konstrukcji sa calkiem oszczedne
    i w pewien sposob sa sprzetem na zapas.

    > Kiedyś miałem taką rozdzielczość na monitorze 15'' i zupełnie mnie nie
    > śmieszyła. Dlaczego miałaby mnie śmieszyć na ekranie < 5''? Śmieszne to
    > jest pragnienie noszenia ze sobą ekranu HD w kieszeni.

    Idac tym torem, mozna stwiedzic, ze 480x320 w Palmie na ekranie 3,8"
    jest ok. No i jest ok ale jesli moze byc lepiej to czemu nie.
    Czy zrezygnowalbys z SAMOLED na rzecz LCD?

    > A nie dorobił się w końcu wsparcia GPU*, dzięki czemu interfejs chodzi w
    > końcu płynnie i para nie idzie w gwizdek na tych dualcorach? (* - co
    > lepsze systemy już miały półtora roku temu na słabszym sprzęcie).

    Hmmm, nie wiem, nie mam lagow w interface czy w przegladarce wiec Ci nie
    powiem. Zainstalowalem nawet na chwila nowa Opere, ktora obsluguje gpu.
    Nie zauwazylem roznicy w predkosci przewijania czy powiekszania.