eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRetro GSM na finiszu - bateria do MCP73831T, zakłócenia EM › Re: Retro GSM na finiszu - bateria do MCP73831T, zakłócenia EM
  • Data: 2013-08-19 00:52:00
    Temat: Re: Retro GSM na finiszu - bateria do MCP73831T, zakłócenia EM
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Aug 2013 00:38:26 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > faktycznie może być źródłem takich problemów? Przecież w desktopach
    > pomiędzy płytą główną a przyciskiem reset na obudowie znajduje się
    ładny
    > kawałek nieekranowanego kabla, a jakoś nie ma problemu z ciągłymi
    > restartami, nawet wtedy, gdy ktoś dla lepszego chłodzenia otworzy
    obudowę.

    Wiesz, na pewno ten przycisk w PC nie jest bezpośrednio podłączony do
    pinu reset CPU, ale pewnie do układów pośredniczących które wpierw
    odpowiednio filtrują sygnał ze zestykow i potrafią odróżnić czy to
    było zakłócenie na kablu czy faktycznie wciśnięty (odpowiednio długo)
    przycisk ... coś kojarzę że chyba są gotowe układy pośredniczące do
    generowania reset na podstawie określonych kryteriów (np. czas
    trwania poziomu i jego kształt)

    --
    Marek