eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRealne korzyści z 3.3v i niższych › Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <51160e7a$1@news.home.net.pl>
    <1...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <kf592a$n84$1@mx1.internetia.pl> <51163486$1@news.home.net.pl>
    <kf5feq$iqd$1@news.vectranet.pl> <51164dd0$1@news.home.net.pl>
    Organization: : : :
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Date: 09 Feb 2013 13:52:20 GMT
    Lines: 19
    NNTP-Posting-Host: 87-205-152-158.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1360417940 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1308 87.205.152.158:51656
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:642260
    [ ukryj nagłówki ]

    Anerys napisał:

    > Śjakiś czas temu, u mojej ciotki w samochodzie (jeden ze starszych
    > modeli Łady) padło ładowanie akumulatora.
    > Przyczyną okazała się awaria elektronicznego regulatora prądnicy
    > (prądu przemiennego rzecz jasna).
    > Mechanior na stacji niezbyt sympatycznie wyraził się o tej elektronice
    > i dał elektromechaniczny, który przetrwał lata.

    A jak mechaniory psioczyły na elektroniczne moduły zapłonowe w polonezach,
    to aż cytować nie przystoi. Poniekąd słusznie, bo padały często. Też
    je zdaje się zastępowali klasycznym układem, mamrocząc pod nosem, że
    "przerywacz, to przerywacz". O czym to świadczy? Chyba tylko o możliwości
    podołania nowym technologiom przez gospodarkę socjalistyczną. Dzisiaj
    elektroniczne zapłony działają tyle, ile cały samochód i żadnych regulacji
    przerywaczy nie trzeba co parę kilometrów robić.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: