eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd › Re: Rav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: Forall <N...@s...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rav4 2.2 2007 - dziwny świst/gwizd
    Date: Tue, 27 May 2014 14:36:48 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 33
    Message-ID: <lm20rf$e63$1@srv.chmurka.net>
    References: <lm1n4a$9va$1@srv.chmurka.net> <lm1sjt$mdm$1@speranza.aioe.org>
    <lm1tom$4io$1@usenet.news.interia.pl> <lm1tvi$q40$1@speranza.aioe.org>
    <lm1u9s$5n3$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.207.148.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1401194159 14531 91.207.148.254 (27 May 2014 12:35:59 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 May 2014 12:35:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:29.0) Gecko/20100101 Thunderbird/29.0
    In-Reply-To: <lm1u9s$5n3$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Authenticated-User: dousnetu
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534016
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27.05.2014 13:51, MichaelData(R) wrote:
    > X-Man wydumał(a) w news:lm1tvi$q40$1@speranza.aioe.org :
    >
    >>>>> Witam,
    >>>>> Jest sobie RAV4 2.2 disel i tak od 80km do 100-110 słychać gwizd/świst
    >>>>> ... i w jednym serwisie powiedzieli mi, że to problem z turbiną, że
    >>>>> ten model i rocznik tak ma.. i teraz pytanie.. jak to można dokładnie
    >>>>> potwierdzić?
    >>>> zdemontowac turbo i oddać na diagnozę do wyspecjalizowanego warsztatu
    >>>> jesteś pewien że świst nie zależy od obrotów silnika tylko od
    >>>> prędkości?
    >>>> nasila sie przy przyspieszaniu?
    >>> Raczej "załadowania" pod obciazeniem. To tbdiesel przecież :> Nie
    >>> uzyskasz tego efektu samymi obrotami, potrzebne jest obciążenie i
    >>> obroty. IMHO to wynik pracy turbiny ale najlepiej sprawdzic na hamowni
    >>> i pod kompem.
    >> toteż mówię o przyspieszaniu... poza tym mechanik powinien być w stanie
    >> to ocenić...
    >
    > Tyle ze przyspieszanie&obciazenie jest zupełnie inne na 1-2 biegu niz na
    > wyzszych. Prawdopodobie watkotwórca ma na mysli 4-5 bieg i maksymalne
    > obiązenie, stąd podana prędkość :)
    >
    >

    Szczerze to nie patrzyłem na obroty.. tylko przy jakiej prędkości to
    występuje.. tak jak pisałem dochodzi do 80 i już zaczyna się gwizd...

    No własnie jednen mechanik stwierdził, że to turbina bo ten model tak ma
    i będzie potrzebna regeneracja.. i chciałem się upewnić czy rzeczywiście
    to będzie to..


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: