  • Data: 2012-04-17 12:21:00
    Temat: Re: Raspberry Pi - malinowa paranoja!!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-16 19:41, K pisze:

    > Bo cale to rapsberry to tylko reklamowka, zauwaz ze ta plytka jest
    > wyprodukowana przez fundacje czyli ktos na to kasiore wylozyl i dlatego
    > bylo tak tanio.

    Ma być non profit, więc po kosztach. A to, że na uniwerkach powstają
    przedsięwzięcia mające służyć społeczności, to dość częste zjawisko.
    Pomysł niezły, żeby wypromować jakiś tani standard hobbystycznej płytki
    jak Arduino, ale działającej na linuksie. Do tej pory ceny w wysokości
    100 $ skutecznie zniechęcały wielu ludzi. Ja im kibicuję, chociaż sam
    czekając na sprzedaż wkurzam się o to nieustające, linuksiarskie pół roku.

    --
    pozdrawiam
    MD